FAQ

Frakt

Priser

Vi erbjuder fri frakt på alla ordrar över 700 kr, annars tillkommer en fraktkostnad.

Idag erbjuder vi:

- DHL Service Point: 69 SEK

Hur lång är vår leveranstid?

Ordrar som görs innan klockan 12.00 skickas samma dag (ej under helgdagar).

I övrigt är det 1-3 dagars leveranstid, med vissa avvikelser under perioder med högt tryck. 

Hur byter jag storlek?

Ingen fara! Vi erbjuder ett fritt storleksbyte. Om du vill göra ett byte så gör du det enkelt via den här länken.

När du registrerat ditt ärende via länken kommer vi att skicka ut en returfraktsedel till dig, som du sedan skriver ut och tejpar på paketet.

Så fort returen är hanterad kommer vi skicka ut din nya storlek automatiskt.

Returer

Du kan registrera din retur här:

När ärendet är registrerat och godkänt kommer du få en returfraktsedel skickad till din mail som du får skriva ut och tejpa på ditt paket. Du får mer instruktioner i ett mail när du registrerat returen.

Du har 30 dagar på dig att returnera dina produkter från leveransdagen, och återbetalning görs normalt inom 7 dagar efter att returen blivit godkänd.

Din retur måste vara i originalskick, vilket betyder: 

- Den får ej vara tvättad

- Ingen rök/parfymdoft eller liknande

- Den får inte vara smutsig eller ha fläckar

- Inga djurhår eller andra allergener

Kostnad för retur dras på återbetalningen och ligger på 69 kr.

Vad har ni för betalningsalternativ?

Vi erbjuder kortbetalning med Visa, Mastercard, Maestro samt American Express.

Du kan också välja att betala via Klarna som erbjuder följande betalsätt:

- Faktura, få först betala sen

- Betala direkt via din bank med bankID

- Betala med kort

- Dela upp din betalning

För att se fullständiga villkor och eventuella extraavgifter. Läs mer på Klarnas hemsida här!

Min rabattkod fungerar inte?

Om din rabattkod inte fungerar kan det bero på en rad saker:

- Rabattkoden går inte att kombinera med befintliga rabatter

- Rabattkoden fungerar inte på redan nedsatta varor

- Rabattkodens sista användningsdatum har passerats

Skulle något av dessa alternativ inte hjälpa så kontakta oss gärna via chatten eller här.

Avbryta min order, hur gör jag då?

För att avbryta en order så måste du snarast skicka ett mail till info@astungt.se.

Vi kan tyvärr endast avbryta din order så länge beställningen inte har skickats från vårt lager.

Annars måste du göra en retur tillbaka till oss varpå vi debiterar den fraktkostnaden för det fraktalternativ du valt.